Saturday, April 28, 2012

Färgprakt i hemmet

Jag var på ett riktigt färgsprakande mingel där Designers Guild och Ralph Lauren var kvällens värdar. Jag gillar färger, men mitt hem är väldigt neutralt och nedtonat med naturens färger. Kanske jag vågar på med lite mera färg nu när vi ska renovera vardagrummet....fast å andra sidan en neutral bas och massa tyger i färg passar fint..

Colorful spring. 
I do like colors, but my home is very neutral with colors from the nature.
Perhaps Im brave enough to do some changes now when we redoing our livingroom...
Snygga kombinationer..fåse hur mycket jag själv vågar nu när vi ska renovera vardagsrummet...meeeen antar jag köra vit bas..å piffar med kuddar ;)



Bra idéer att göra tavlor av små tapetsnuttar. Se även föregående inlägg om DIY hemmapyssel.
Mumsiga mingel tilltugg
SPRING colors from Designers Guild

No comments:

Post a Comment