Saturday, April 21, 2012

Relationsexperten talar!


VIA
Hejsan alla! 
Vi har fått tillökning! Ni kommer från och med nu att få ta del av några duktiga profiler som kommer att blogga för er i olika ämnen. En av dem är;
Charlotte Sander som och är en "Resultatinriktad Relationsexpert".


-Jag har fått förmånen att blogga här och idag tänkte jag låta dig få lyssna på lite av vad jag gör, klicka här så får ni höra min röst i radio
Jag pratar i radion och just vid det här tillfället pratar jag om att lämna eller bli lämnad, tyck gärna till!
VIA


Tills nästa gång,
varm kram från mig,
Charlotte






Hello everyone!
We have been enriched!
You are going to have benefits from some great profiles that will do some guestblogging on different subjects for you!!
One of them are Relationexpert Charlotte Sander;


-Hello all Fab readers! My name is Charlotte, Im working with a Swedish radioprogram about realation I also write articles. I ve got the opportunity to become a guestblogger at this marvelous page. Its going to be such fun. Welcome to read my thoughts.


You can read more of my articles at relationsexperten




No comments:

Post a Comment